Do 24-48 hodin od přijetí objednávky zasíláme klientovi výsledek screeningu. V případě nedostupnosti uchazeče či referenční osoby včas konzultujeme situaci s klientem a hledáme rychlé řešení. O jednotlivých fázích screeningu informuje naše CRM notifikacemi.
Krok 1
Potvrzujeme objednávku
V běžné pracovní době (8:00-18:00) potvrzujeme objednávku během 120 minut. Zadání si s klientem upřesňujeme pomocí předem dohodnutých parametrů.
Krok 2
Získáváme kontakty
Jestliže součástí objednávky nejsou kontakty na referenční osoby, do 12 hodin od potvrzení objednávky získáváme tyto kontakty přímo od uchazeče.
Krok 3
Ověřujeme reference
Do 24 hodin od získání kontaktů domlouváme termíny telefonických screeningů bez ohledu na naši běžnou pracovní dobu, svátky či časové pásmo.
Krok 4
Reportujeme výsledek
Společně s referencemi můžeme zpracovat i výpis z rejstříku trestů i databáze dlužníků, z aktivit na sociálních sítích, ověřit paralelní zaměstnání či podnikání.