Proces

Do 24-48 hodin od přijetí objednávky zasíláme klientovi výsledek screeningu. V případě nedostupnosti uchazeče či referenční osoby včas konzultujeme situaci s klientem a hledáme rychlé řešení. O jednotlivých fázích screeningu informuje naše CRM notifikacemi.

Krok 1

Potvrzujeme objednávku

V běžné pracovní době (8:00-18:00) potvrzujeme objednávku během 120 minut. Zadání si s klientem upřesňujeme pomocí předem dohodnutých parametrů. 

Krok 2

Získáváme kontakty

Jestliže součástí objednávky nejsou kontakty na referenční osoby, do 12 hodin od potvrzení objednávky získáváme tyto kontakty přímo od uchazeče. 

Krok 3

Ověřujeme reference

Do 24 hodin od získání kontaktů na referenční osoby domlouváme termíny screeningů bez ohledu na naši běžnou pracovní dobu, víkendy, svátky či časové pásmo. 

Krok 4

Reportujeme výsledek

Do 120 minut od strukturovaného telefonického rozhovoru s referenční osobou (Reference Screening) reportujeme klientovi výsledek.